gdzie jest lotnisko londyn southend

gdzie jest lotnisko londyn southend

Zrozumienie Wake Turbulence i jak tego uniknąć

Wykładzina turbulencji jest jednym z najbardziej powszechnych zaburzeń lotu. Większość pilotów doświadczyć go na bieżąco. W skrócie, wake turbulencji jest wynikiem wirów przebudzenie, które są tworzone, gdy płat produkuje windy. Podnieść wyniki z różnicy ciśnień na powierzchniach bocznych, przy czym najniższe ciśnienie występujące nad skrzydłami a najwyższe ciśnienie występujące pod nimi. Różnica ciśnień powoduje następnie zbiorczego strumień powietrza z tyłu skrzydeł, co przekłada się na wirującej masy powietrza, który występuje w dół z końcówki skrzydeł. Masa powietrza obraca się w lewo na prawym skrzydle i w prawo na lewym skrzydle.

Wolna latania, ciężkie samoloty wytwarzają najsilniejsze obudzić, ale krótkie skrzydła samolotu, ze względu na ich krótkimi skrzydłami, są najbardziej podatne na doświadczanie różnych sytuacjach turbulencji w śladzie aerodynamicznym, z których najgroźniejszy jest indukowana przechylenie i odchylenie. Ponieważ pilot nasza strona internetowa ma małą wysokość do odzysku, wywołanej przechylenie i odchylenie jest szczególnie niebezpieczne podczas startu i lądowania. Podczas startu i lądowania, wiry popchnąć ku ziemi i oddala się od pasa startowego, gdy wiatr jest niska. Ale od umiarkowanego do silnego wiatru utrzymuje nawietrznej wiru w pobliżu pasa startowego, które mogą spowodować, że dół wir wiatr naciskać samolotu w sąsiednich ścieżkach na pas startowy. Gdy samolot osiągnie wysokość, wiry ustabilizuje się na poziomie między 500 a 900 stóp poniżej jego poziomu lotu. Do tego czasu jednak, piloci muszą mieć pewność, aby uniknąć dryfujących na inne ścieżki lotu.

Niekontrolowane ruchy statków powietrznych są największe wskaźniki samolot doświadcza budzenia turbulencje. Ponieważ początek turbulencji w śladzie aerodynamicznym często zaskakująco subtelny, nie było wiele śmiertelnych przypadków, w których piloci próbował lądowania podczas łagodnego zawirowania jedynie do wystąpienia silnych turbulencji, ponieważ zbliżał się do pasa startowego.
Artykuł napisany przez: